when your dreaming

Ledarutbildningen gick bra och jag fick mitt diplom wihooo. For hem, gjort lite so och sedan for jag och var med erik så jag kom ganska nyss hem från honom. Ska lägga mig och sova nu för jag är så himla trött. När jag körde moppe hem trodde jag helt seriöst att jag skulle somna påvägen men som tur var så gjorde jag ju aldrig det ;). Imorgon är det vanlig skoldag fram tills att musiken börjar för då blir det fotbollsmatch på konstgräset med bolliskolan mot queens. Hmm.. vi får väl se hur det går. Roligt ska det bli i vilket fall. Så länge sedan jag spelade en fotbollsmatch. Nej nu sängen och sova puss puss


Gammal bild jag hittade på Eriks dator men visst var han söt? =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0