Vaaaarmt!

Idag har det varit jätte soligt och varmt ute. Gissa om det var härligt? Har suttit ute en massa idag och en annan positiv sak är att vi inte hade någon no så att vi fick flytta en massa lektioner så att vi fick sluta vid 2 istället för 15.40. Kan ju också meddela att mina små vänner har klagat på att jag är för blek och att jag måste sola mer så jag får väl se till att göra det då ;).  Det var inte helt fel. Direkt efter skolan for jag till sjukgymnasten och fick något skydd eller något sånt som jag ska testa och se om det blir bättre med foten. Blir nog bra. Nej jag ska nog ut och gå eller hitta på något nu. Vill inte sitta inne. Ha det bra puss!



Jasi... Nu är runa & Malin påväg till France. Kuligt.. Nejdå;) 

Kommentarer
Postat av: emilia

men snygg runa;)

2009-05-19 @ 20:36:30
URL: http://emmiliasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0