Finally I have found you

Klassporträttet är klart och ska lämnas in imorgon. Har nationella i biologi imorgon också. Kan inte springa så Jag tar dit min hemliga lilla "försöksperson" hehe vilket blir min lillebror. Han är så snäll att han ställer upp när jag behöver någon, vilken stjärna! kan inte springa cooper imorgon heller, BAJS. Ville göra bort det. Jag letar efter min solärares blogg utan resultat. Vill hitta den hihi. Ska snart göra mig klar och sedan sova eller nåt.har inte sagt Grattis till Linnea heller här på bloggen så det ska jag se till att göra nu även om det var ett bra tag sedan hon fyllde år så GRATTIS LINNEA i efterskott men endå ^^. Nu har du blivit en stor flicka =D puss puss


Ewelina & Linnea (nytagen bild såklart, typ 3 dagar sedan eller så) Bild tagen från Ewelinas blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0