Ba ba ba

Vaknade vid halv 9 imorse, gjorde mig klar och gick med linda till ledarutbildningen. Vi var där hela dagen och fick lunch osv där. Kom hem där vid fyra då jag for till mormor och morfar och åt middag. Sedan mötte jag upp Malin och Johanna på maxi. Skulle vara där halv 8 men jag var lite seg så jag kom 30 min sent men jaja, de överlevde trots allt ;). Sedan kom erik  och joinade oss höhö och därefter Felix och Hampus. Lite roligt var det men alla var som rätt trötta så ja. Hur som helst har jag ledarutbildning även imorgon. Gr8! På ledarutbildningen imorgon ska vi ha som stationer med lekar och leka med barnen. Blir typ ändå lite roligt hoppas jag. Det ryktas även om att vi ska få hamburgare till lunch imorgon så det ska inte bli helt fel faktiskt. Måste bara tillägga en sak i det här inlägget, MALIN ska börja om att träna fotboll i vårat fotbollslag igen! Hur kul är inte det?  Nej fy vad jag är trött nu ska nog försöka sova pusspuss!


Så sjukt härlig låt även fast inte den nysate men endå... ;)


                Grymt bra låt!                                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0