Only Trying

Tjohej. Erik for just hem. Ska nog inte stanna uppe så länge ikväll så att det blir snart att göra sig klar och sova men ett litet tag till har jag allt tänkt sitta uppe. Nu sitter jag och lyssnar på lite bra musik. Idag på skolan satt jag och några vänner och snackade om bolliskola resan till Stockholm. Vi åker ju på söndag natt någon gång. Det är ju inte alls länge kvar! Men hur som helst vi kom in på ämnet packningen. Eftersom vi både ska gå på stan och chilla runt i Stockholm men även spela olika bis matcher så lär man ju behöva rätt så mycket packning och förmodligen två väskor också. Vi kom fram till att man förmodligen behöver tex 7 par skor (ballerinaskor, gladiatorsandaler, ute fotbollskor, innegympaskor, joggingskor, vanliga tygskor/converse & foppatofflor). Det kanske låter mycket men så är det. Vi får väl se vad som åker ner i väskan men men. Jag ska försöka att inte packa ner så mycket för att det blir bara jobbigt att släpa på där nere och självklart vill man ju ha uttrymme i väskan för sina nya köp! Åh vad jag längtar. Men en dålig sak är att emma fahlman dissar oss på vägen ner och åker ner lite tidigare eftersom hon skulle på bröllop men hon åker iaf med oss på hemvägen. Ja då fick ni lite information där. Jag kommer att ta med mig kameran ner och så har jag ju mobilen plus att en massa andra bisbarn också lär ta en massa kort så att det kanske kommer upp lite bilder här senare men jag lovar ingenting ;). Sov gott!

Sött!... klickaklickaklicka

Hittade den här söta bilden på malin och johanna på Malins blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0