Red roses

Sol även idag. Har varit på stan och köpt en present till mamma som fyller år imorgon. Sedan följde jag pappa på maxi och handlade lite mat till middagen och därefter gick jag ut och gick. Nu sitter jag mest bara och slappar framför datorn men jag ska snart gå ut i solen igen och kanske läsa eller nåt annat tidsfördriv tills att maten är klar. Ikväll har jag & Johanna tänkt fara på träningen och sedan snabba oss att göra oss klara och sedan hitta på någt roligt, vi får väl se vad som händer. Och ja jag ska inte platta håret 40 min johanna ;) Don´t worry. Lägger upp ett par skor jag köpte idag och så på t-shirten/tunikan jag köpte igår också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0