Hero of the day

Nationella gick bra tror jag. Bättre än förre delen skulle jag tro. På boll i skolan fick vi lyssna på en massa om hur våran resa med bis skulle bli. Vi ska ju som sagt åka till Stockholm den första juni. Hur chill blir inte det? Åker ner på söndag natt där vid 24.00 eller något tidigare och sedan ska vi spela några matcher i volleyboll, fotboll, basket och innebandy. Sedan ska vi ha någon timme ledarskapskurs och resten av tiden spenderar vi som vi vill, tex på grönan och stan. Man ska sova 4 och 4 i varje rum. Jag tror nog att det här kommer att bli toppen!!! Längtar hur mycket som helst.Temat för klassfotot är bestämmt. Det blev rock/ emo höhö. Ikväll har jag varit med erik och även lyckats fixa något att prata om på engelskan som var en läxa. Duktigt jag vet =) Ska nog göra mig klar och sova pussss


Foto: Yo




Älskar låten hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0