Ahora no

Igår kväll var jag på en 50-års fest. Mycket folk och okänd destination. Träffade Erik och hans familj hemma hos honom sedan bar det av till Nordanå där vi mötte upp resten av folket. Där stod två bussar och väntatde och ingen hade någon aning om vars vi skulle. Sedan stannade bussen utanför byskehavsbad och då var vi där resten av kvällen. Till att börja med var det målning som gällde. Jag måste säga vatt våran var väldigt fin! Sen gjorde Johan entré. Han kom via en helikopter hehe. När jag fyller 50 år vill jag också åka helikopter =] Sedan blev det mat. Jag tyckte att maten var jättegod. Den hade sommartema. Till efterrätt blev det panacotta mums hihi!! Sedan hade de underhållning av t.ex. sångar osv. Dans på slutet osv. Ja roligt var det hur som helst.Undra om det är varmt ute idag? Måste nästan gå och kolla hehe. Solen lyser ju och jag hade tänkt att hinna sola lite idag. Vi får se hur det blir med det. Föresten idag är det Norges nationaldag också. Tänk att jag har kollen ;)  Puss puss


Gammal bild. Jag, Camilla och Linda sminkade dem där vi var i fjällen för några år sedan.
Lite rolig bild ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0