Single rule

Har precis kommit hem från älsk. Vi gick förbi Isaks madre och låtsas pappa eller vad man nu säger och lämnade någon hatt som Erik hade lånat av honom till "kom som du inte brukar vara dagen". Sedan gick vi hem till erik och såg på tv och sånt. I övermorgon åker vi, tjohej! Packa som gäller imorgon och så köpa morsdagspresent och lite saker jag kan tänkas måsta ha med mig till stockholm också. Har också kommit fram till att jag har sämst kondis just nu så jag måste nog börja springa lite mer så att det blir nog en löpingtur imorgon också =P. Bjuder på en liten bild på mig och Erik. Nej nu ska jag nog börja göra mig klar. Jag är för trött! Så att det blir en rätt tidig kväll idag. Får se om det blir något mer inlägg ikväll. Om jag orkar så kanske. Pössss


Love Yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0