dead or alive

Hallå, kom in för bara ett litet tag sedan. Först träffade jag johanna och Malin på ica och sedan kom även Hampus och felix dit. Sedan moppade vi vidare till moröskolan där vi även mötte victor, emma, marcus, issa och sofia. Jag, Marcus, Emma, Malin och Johanna åkte omkring ett tag och så satt vi vid älven och tillslut åkte vi hem till Marcus och var där ett tag. Vi hade rätt så roligt faktiskt. Sedan kom de andra killarna som förövrigt var dumma och gömde min hjälm =(. Sedan for vi omkring typ över hela Skellefteå och sedan åkte vi hem till victor och var där en stund. Jag och emma satte genast igång att ta kort med victors saker hehe (Bland annat nedan) Stort liksom ;). Victor vägrade att sätta på låten svennebanan så att jag får helt enkelt se till att lägga upp den här på bloggen istället. Börjar som vara lite uttjatad men spela roll om hundra år. Nu är min bensin snart slut också så jag får allt se till att tanka imorgon. Imorgon ska jag även se till att fara ut och springa hade jag tänkt. Sen blir det nog att ta det lugnt och bara vara hemma. Skulle vara rätt skönt. Eftersom klockan är över 12 kan jag meddela att det är 7 dagar kvar tills vi åker till Stockholm. Hur härligt?

Frida:
Jag orkar som inte sånt här!
Johanna: Men du orkar ju aldrig något (a).
Frida: Sluta klaga!
hahahahahahahahahaha
haha vi hade rätt så roligt vi :D




Emma!

Kommentarer
Postat av: e

YEAY! :D

ja e tuff så de så ;)

2009-05-26 @ 18:31:20
URL: http://emmaafahlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0