Great mate

hallå där! Kom alldeles nyss genom dörren. Vid 9 någon gång cyklade Jag, Nina, Fanny och Saga ner på stan till Nova. Utanför mötte vi upp Johanna och Malin som åkte moppe dit och där inne träffade vi bland annat Emma, Becca, Hanna och Linnea. Var lite dött där inne till en början men det blev roligare senare under kvällen. Efter att ha varit där ett bra tag gick vi till max hehe. Jag hanna och Moa ut och testade drive in beställa men det gick inget vidare höhö. Men bara för att testa. Nästa gång blir det att testa att köra moppe eller cykel där ;) Eller hur Hanna? Det borde ju ändå gå! Det var även lite roligt folk där. Därefter blev det en cykeltur hem igen. Jag tyckte ändå inte att det var så kallt. Jag trodde att jag skulle frysa ihäl men nej då allting var som lugnt =). Nu blir det nog att göra sig klar och sova för jag är rätt trött. Pusshej!


Kommentarer
Postat av: hanna

haha självklart måste vi testa drive-in med mopparna:D!

2009-05-21 @ 11:50:53
URL: http://hannaaalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0