Security

Hallå där alla glada. Jag sitter här tänker ut lite saker som jag ska packa med mig till Stockholm som blir redan på söndag. Vi åker med buss klockan 23.00 tror jag att det blev men det ska nog bli great. Det blåser lite ute men annars är det strålande sol och rätt varmt. Idag hade vi först Svenska prov sedan coopertest och sist men inte minst ett matteprov. Svenskan var inte så svår så den gick nog muy bien men coopertestet gick inte något vidare, men om man tänker på att jag inte kunnat träna/springa på lite mer än 3 månader så får jag nog ta det som det är. Matteprovet var rätt svårt men men så kan det vara ibland. Satt typ över 30 min men jag och karin satt mest i slutet och snackade så att der funka ;). Det var ju "kom som du inte brukar dagen" idag också. Jag orkade som inte engagera mig så mycket hehe. Om man gick runt i skolan kunde man hitta alla möjliga figurer hehe. Nej jag tror nog att jag ska gå ut eller iaf göra något anant. Känns lite drygt att sitta vid datorn. Pusshej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0