If the lies don't judge you, the truth will

Hade nationellt prov i no-biologi idag. 200 minuter långt var det. Lite småjobbigt också men det känndes ändå inte katastrof så jag hoppas att det gick rätt bra. Det var jätte soligt också. Vi satt och solade på taket på den lång rasten tills att rektorn kom upp och skickade ner oss så då satte vi oss i gräset  istället. Det var så härligt ute och varmt var det också idag! Vi hade bara en till lektion och slutade där vid kvart över 1. Då for jag hem och gjorde klart soarbetet och sedan for jag och kollade på min fotbollsträning. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra men kanske städa upp lite på rummet....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0