There´s one way to ask her

Har kommit hem från träningen för ett tag sedan och nu sitter jag och smaskar på lite hallon. Inte frysta den här gången. Stort framsteg. Ikväll blir det att vara med Erik. Får väl se vad vi hittar på. Imorgon är det ju kortdag också så det blir perfekt. Slutar kvart över ett. Klockan 2 ska jag till sjukgymnasten och göra något sorts test för att se hur mycket foten håller för. Perfekt, och sedan klockan 4 ska jag till frissan och göra slingor. Ännu bättre! =) Hur bra som  helst ju. Får se vad som händer sen. Deppa över nationella haha. Nej, men jag hoppas att det ska gå bra. Nu måste jag se till att göra mig klar. Föresten jag måste bara tillägga att jag har läst ut alla fyra twiligtböckerna också *stolt*. Haha ja nu vet ni ;)
Puss & Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0