Shine down

Hallå där, Solen skiner igen! Älskar fina dagar och det ska bli riktigt varmt kommande dagar! Dagen gick rätt fort. Hade bollikskola match mellan mitt bis gäng hehe (åk 9) och bisflickorna från åk 7. Vi vann med 7-5 tror jag att det var. Riktigt bra! Men jag måste säga att sjuorna var riktigt duktiga iaf och kämpade på bra. Kan ju också tillägga att detta var sista gången vi hade bolliskolan utom i sthlm och en utvärderingsdag på sista tisdagen. Sedan gjorde jag och Linda klart en lite no uppgift och därefter chillade vi bara runt och gick och åt lunch. Sedan hade vi so i typ 15 min med Roland och därefter fick vi rast igen till svenskan där vid 2 och tillslut hade vi spanska där jag Runa och Kattis hade redovisning. Kom av mig några gånger hehe men ja hoppas att det gick bra ändå. När jag kom hem kollade jag igenom lite matte (har prov imorgon) och sedan satte jag mig framför teven och såg lite på mtv. Ikväll ska jag nog inte göra så mycket. Kanske börjar tänka på vad jag ska packa med mig till stockholm och så ska jag snart fara ut och springa. Nästa vecka hade jag tänkt börja träna lite fotboll igen. Blir nog bra hoppas jag! Föresten idag drar emma till Stockholm men vi ses där på söndag hehe =D. Nej nu ska jag dra på mig löparskorna hooooj!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0