Saturday night

Kvällen började med att Johanna kom och hämtade upp mig med moppen så snäll som hon är! Min moppe är typ sönder eller något. Den bara stannade och när jag kickade igång den så gick den max 25. Hur kul....? Aja jag får nog lämna in den till veckan eller pappa får för att jag är ju borta halva veckan så att. I allafall vi for till ica och mötte upp Hampus, Linnea, emil, emil och erik där. Sedan for vi till Nina, Fanny, Becca, Linnea och Saga som grillade vid älven. De gav oss rätt dåliga vägbeskrivningar till grillplatsen men efter många samtal och långa minuter hittade vi dit. Vi gjorde en massa men ingen av oss grillade eller jo föresten saga, becca osv gjorde det men... Efter en stund kom Linus och Ewelina också och joinade men vi for därifrån ganska fort och så for vi hem till mig isället. Vi hade tänkt spela kubb men de flesta av oss var ganska överens om att det var så kallt så att vi sket i det och såg på tv isället. Trevligt. Ska försöka sova snart eftersom det kommer förmodligen inte bli nå mycket sömn imorgon.... sov gott puss!!


Ja, här kom lite bilder från kvällen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0