Saltkråkan

Godmorgon! Underbart väder ute. Känns som om jag börjar vänja mig med all värme och sol snart. Idag ska jag iaf in på stan ett litet tag sedan får jag nog ta dagen lite som den kommer. Kanske springa lite osv. Föresten lite roligt är att Min faster, hennes man jonas & mina kusiner Moa och Alma är med i ett uppslag i tidningen Amelia. Uppslaget heter "Vi på nya Saltkråkan". Det är ett repotage om dem och deras stuga på en ö utanför vaxholm och så är det med en massa bilder med därifrån. Jätte roligt! Och faster, den där jordgubbstårtan  får du allt baka till nästa gång vi ses ;) Den såg inte lite god ut haha!


Kanske inte fick så bra bilder men det får duga =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0