Planering?

Har fortfarande inte packat till stockholm resan. Följde med mamma och pappa till en stuga i boviken en stund sedan for jag och pappa på maxi och löpte lite saker som kan tänkas behövas tex en ny blåsare. Den vi har hemma är så dålig. Jag skulle smälla igen dörren på bilden och då tog det stopp. Min tunika har nå konstiga fickor så av någon anledning var mobilen där i och så gick den sönder, IGEN! Hela skärmen är askonstig man ser ingenting. Hur kul? Och så åker vi idag också. Jag är som på jätte bra humör just nu eller så int. Det är uppemot  grader ute och jag måste vara inne och packa hur kul? Aja ska skynda mig så att jag slipper vara inne så länge. Kan inte skjuta upp packningen så länge till... Måste också ta ut lite money money money också. Jag vill ha jordgubbar hehe. Kanske köper med mig några att smaska på under bussresan. Inte helt fel. pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0