Onsdag

Jag har inte hunnit skriva något inälgg förr idag. Först skola, plugg och sedan ledarutbildning. Därefter har jag sprungit runt och fixat en massa saker som måste göras. Imorgon har jag spanska muntlig redovisning med katta och Runa men det kommer nog att gå suveränt. På morgonen har vi även bismatch i innebandy mot bis sjuorna så bäst för oss att vi vinner! Jag taggar till på söndag också. Toppenväder ska det också vara. Jag längtar till på Fredag då alla prov är bortgjorda också. I helgen blir det i alla fall att packa det enda som jag MÅSTE göra. Men det ska nog gå bra. Ska ta så lite packning som möjligt tror jag. Nej nu ska jag nog försöka sova. Jag är tröttare än tröttast just nu. Och malin jag lägger mig inte alls och sover långt innan du! (a). Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0