Never

Kvällen spenderades med Erik. Vi såg lite på tv och så. Hade aldrig förr sett Philip och Fredrik men det var ju skit roligt ju. Varför har aldrig någon berättat det?!? Ska nog snart göra mig klar och gå och sova. Är som lite halvtrött faktiskt. Imorgon blir det veckans längsta dag men jag ska nog klara mig. Vi går ju som bara Måndag, Tisdag och halva Onsdag så. På onsdag försvinner 9e till Göteborg. Avundsjuk? Nej nej... Våran klass kan ju som aldrig komma överrens så ja haha vi får se om det blir någon resa. Troligtvis inte. Hmm.. Hatr träning imorgon men jag får väl så klart inte träna då eller? Aja vi får se jag hoppas att jag ska få det för att jag är verkligen taggad för det just nu men men. Ni får ha det bäst puss

Kommentarer
Postat av: johanna

ALDRIG SETT FREDRIK&FILIP?



S K A N D A L frida;);)





2009-05-19 @ 19:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0