Last forever

Hallådär! Kom ganska nyss hem från älsk. Nu sitter jag och kollar in lite bloggar och lyssnar på en massa bra musik. Känns rätt chill faktiskt. Har bolliskola innebandy match på torsdagmorgon mot sjuorna tror jag det var. Kom just på att jag inte har fixar någon ny header ännnu heller, my bad. Får fixa det till helgen om jag hinner annars får det bli efter stockholmsresan eftersom nu har jag så mycket inlämningsuppgifter/prov osv som ska vara klara den här veckan.

  • Muntlig spanskaredovisning
  • Svenskaprov
  • Matteprov
  •  Lämna in engelska häfte med en massa övningar osv
  • coopertest (troligtvis)
  • Uppsats om skelettet i no
Jag tror att det var allt eller det var säker något mer som jag har glömt bort. Det skulle inte förvåna mig... Nej men mycket är det hur som helst. Bara att längta till sommarlovet. Det är ju inte länge kvar nu. Man kan knappt koncentrera sig på lektionerna längre men det blir att bita ihop ett tag till. Imorgon klockan 18.00-21.00 tror jag att det var så har jag iaf någon ledarutbildning som vi ska gå på genom Bis (Bolliskola). Ett bra besked som jag fick idag av min sjukgymnast är att jag ska få börja träna som vanligt igen men att jag ska ta det lite lugnt till en början och börja med gympa, bis och en träning i veckan ungefär. Sedan ska jag självklart fortsätta att springa ett antal gånger i veckan men det tror jag nog blir perfekt. Imorgon borde klassen snacka om vi ska göra något som avslutning med klassen. Det skulle ändå vara lite roligt och vi har ju ändå lite pengar i klasskassan trots allt. Vi får se hur det blir. På fredag är det "kom som du inte brukar vara dagen" också. Haha vi får väl se vad man kan hitta på om jag ens orkar (a). Nej nu borde jag nog gå och göra mig klar och sedan sova och hoppas på en soligdag även om vädret just nu inte ser så lovande ut men men.... Pusshej!


Gammal bild av Erik.Den var rätt söt eller hur? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0