Jag lever mitt liv!

Hej gott folk! Jag har kommit fram till att jag måste ha en ny desing till bloggen så att det ska jag försöka fixa i veckan. Ett måste! Ska snart bege mig ut och träffa Johanna och Malin. De är ju lite sega men vad gör det om hundra år? Ska bara platta håret lite snabbt så ska jag moppa iväg. Just ja shit, panik!!! Jag måste hinna tanka också. Alltid något som ska göra att jag kommer försent. Nej jag sticker nu på en gång så att jag hinner och så att de slipper vänta på mig nu också. Ha en bra kväll pusshej! 


Saknar dig!

Kommentarer
Postat av: B.tchassness

svar: ja visst är dom snygga? ;) Jag funderar på om dom ska gå sönder för dom var för billiga för att se ut sådär...

2009-05-21 @ 22:24:46
URL: http://bitchassness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0