jag hugger i sten


Dagen har ändå gått rätt fort. Muntliga nationella provet känndes helt okej men det kunde kanske ha gått lite bättre men what ever. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll. Har precis kollat lite på musiken som jag har prov på imorgon. Den här gången hehe ;) Jag kanske helt enkelt går ut och går eller något. Det blir nog ingen klassresa som det låter som just nu så att vi kanske får sätta våran extraplan "kompisresa" i verk och sedan ladda för boll i skola resan den första Juni. Tagga nu bisgänget! Imorgon ska svenska inlämingsuppgiften vara klar och inlämnad och sedan har jag musikprov. Sista provet kommer att vara ett matteprov på allt men sedan är man som klar. Chill med dill Hö-Hö. Imorgon blir det vanlig skoldag och sedan ska jag och några tjejer fara och köpa en födelsedagspresent till Saga. Vi ska fira henne på Fredag. Temat blev tydligen hippie. Får väl se vad man kan hitta på då ;) Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0