It´s not my fault

Tjohej =) Kom nyss hem. Först blev det skola sedan musikprov höhö och tillslut for jag ner på stan. Träffade Mathilda länge sedan man träffade henne så det var riktigt roligt faktiskt =D. Hittade inget mer men jag gick inte så länge heller. Ska ta en sväng in till stan imorgon istället tror jag. Har funderat på att fara och se på modevisningen på E4:an där karin ska vara med, men vi får se hur det blir och om jag får med mig någon. Den är ju klockan 21.00 så isånna fall har jag ju lite tid att hitta på annat tills att den är. Kan ju meddela att musiken gick bra också! Sedan så skickade Malin lite sms. Och jag har tydligen glömt en solstol som vi tänkte ha med oss på valborgs hos henne hehe. ojoj hade helt glömt bort den (A). Men jag får se till att hämta den ;).

 
(Linda, Aya & Saga)
Så gullig! (Aya blir kanske inte så glá men alla måste ju få se min solstråle till kompis =D )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0