I will always

Har precis kommit hem nu. Efter matte och gympa blev det teater. Det var någon om typ Pelle Svanslös. Den var rätt rolig men men ingen top 5 kanske ;). Därefter for jag Saga och Aya på stan och sedan for vi och åt på skolan. Ni insr inte hur härligt det ska bli med lite lovdagar. Ikväll ska vi på Nova precis som jag nämt tidigare. Blir nog skoj. Blir ändå rätt många som man känner som far ikväll. Fick ett sms från Malin nyss där det stod "Vad ska du ha för kläder/skor ikv?". Shit jag har ingen aning så jag måste nog ställa mig och rota lite i garderoben och se vad jag har hehe. Och jag har inte den blekaste aning om vilka skor jag tar men det löser sig nog skulle jag tro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0