I just want you

Pju... Har gått fram tills nu på stan och letat saker som jag behöver. Lite jobbigt men roligt. Jag lägger ut några av mina köp senare för nu måste jag skynda mig att äta och göra mig klar till sagas "tjejkväll" som hon ska ha för att hon har fyllt år. Hippietema och vad ska jag ha på mig??!?! Ska gå och fundera på det och hoppa in i duschen. Vet inte ens om jag ska ha plattat eller lockigt hår =S. Får fundera på det också ett tag. Vet inte riktigt om jag kommer att hinna skriva något mer inlägg idag men ni får ha en fortsatt bra dag/kväll! pusshej


Den söta lilla damen på bilden är Saga och det är dit vi ska ikväll för att fira henne.

Kommentarer
Postat av: l=D

hahaha jag trodde det stod den söta lilla dampen!

2009-05-16 @ 14:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0