I always knew what was right

Jasi. Nu är skoldagen äntligen över. Känns skönt att vara hemma. Skulle gärna bara sitta och slappa framför datorn/tvn men jag antar att jag måste jobba lite med ett soarbete som ska vara klart nästa vecka och jag har knappt hunnit någonting alls. Aja tillbaka till skoldagen. Vi hade matte första timmen sedan bar det av till Edda B. Regn och rusk är det också ute Fy fy fy! Sedan hade vi arbetspass och Lunch. Därefter skulle vi ha haft engelska men Carolina (våran engelskalärare) var så snäll att vi fick använda den tiden till att fixa till oss till det där klasskortet. Vi hade ett tema som var rock/emo vilket jag nämnde i förra inlägget. Duktig soklassfotot blev bra. Hoppas att ni inte blir less på alla bilder som jag lägger upp. Jag var nämligen så duktig så att jag tog med mig kameran och knäppte lite bilder på oss som utklädda hihi. .Jag har ju bättrat mig och nu läggs det in massvis med bilder så ni borde vara rätt nöjda nu hehe. Mer bilder kommer senare för nu ska jag gå och äta lite middag! Puss & Kram


Viking & Fredrik-
Rockade loss!
 

Nina -
Gjorde sig fklar!

Alexander-
Sprayade håret svart!
 

Aya
- Hade glänste med Freddes gitarr!

Kotchanat, Fredrik, Jag, Viking, Saga & Aya - Posade ju lagom mycket haha!

Kommentarer
Postat av: Reb

Ni var ju lätt tuffast ;);)

2009-05-08 @ 00:51:50
URL: http://rebeccaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0