Got an eye on you


Foto: Jag

Ska snart iväg på träning. Det blir ändå bra tror jag. Ska bara packa ihop lite saker innan eftersom jag och Johanna hade tänkt fara och vara med några kompisar efteråt där någon gång vid kvart över 10 eller nåt. Vi får se när det blir. Det beror helt och hållet på hur snabba vi är men vi får väl se lite risiga ut ikväll. Ingen dör ju av det. Men vi har lovat att snabba oss och så ska det bli.
Har tagit en massa kort idag. Det kanske ni märker här på bloggen hoho. Har väl inte haft så mycket att göra eller nåt. Söndagar är ju som de är. Lite halvtråkiga sådär. Kom just att tänka på en sak alla ni i 9a, vad blev det att vi skulle vara på det där kortet? Ja, ni vet nig vad jag pratar om heh eller det hoppas jag då =). Har matte nationella (C-delen) på Tisdag. Inte så roligt men jag hoppas att det ska gå bra. Fick lust att måla naglarna. Får se om jag hinner med det innan jag måste fara och möta upp Johanna. Ha det bäst puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0