Glass i stora lass

Vaknade rätt tidigt. Gjorde mig lite snabbt klar och sedan kom Fanny förbi och vi for på stan. Köpte ett par shorts (träningsshorts typ eller nåt) och så nå morsdagspresenter. Sedan skulle jag träffa Erik men då ville fanny att vi skulle följa med till Blömsterslottet så vi följde med henne dit och sedan for vi hem till mig och lämnade lite saker och därefter for vi till katta som naturligtvis inte ville följa med och köpa glass och alla andra glada vänner skulle tydligen packa men vi fick iaf med oss emil så vi drog till bergsbyn och köpte glass. Gott var det! Min första berömda bergsbymjukglass för i år. Mums! De är ju inte små så att jag orkade inte hela. Har aldrig ätit upp en hel. Sedan for jag hem och åt lite middag (Har främmande). Får se vad som riktigt händer ikväll. Har snackat med lite folk som ville hitta på något men vi har inte bestämt vad än. Vi får se vad som händer senare ikväll. Tror nästan att jag ska gå och ta lite jordgubbar snart. =P Imorgon blir det åtminstonne att packa. Det enda som är spikat för dagen. Nej nu ska jag nog gå och kanske göra mig lite klar vi får se. pössssss

Erik med GlassssEmil också han med en bergsbyglass.
Fanny hittade sina brillor på carlings.

Kommentarer
Postat av: fanny

oh no:O

2009-05-31 @ 00:26:21
URL: http://fannymarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0