Footprints

Jag och Johanna for på träningen igår. Den slutade 22.00 så vi snabbade oss att gå och duscha och byta om. Jag var snabb!! Självklart måste våra underbara vänner komma och skrämma livet ur oss så vi gömde oss i duschen hehe. När vi var klara stod de andra och väntade och så for vi hem till EmilGs lägenhet och var där resten av kvällen tills att vi for hem. Vi var Isabell, Isak, Ewelina, Linnea, Hampus, Emil & johanna. Under kvällen tittade även Julia & Alicia in. Vi såg på tv, pratade och hade lite allmänt skoj. Vissa hade lite för roligt höhö. Nej men skkämt och sido det var riktigt roligt faktiskt. Idag har jag mina planer på att gå ut och gå, träning & Erik. Får se om det blir något mer också. Nej nu måste jag göra mig klar. Men jag slänger upp nå bilder heh. Pussssss






Foto: Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0