Don´t be stupied

Godmorgon! Jag hade tänkt lägga upp lite bilder nu från tjejkvällen igår. Det har blivit så himla mycket bilder på sistonne, men det får ni helt enkelt leva med. det blev mer sommartema än hippietema men det var rätt bra ändå. Av mig, Aya, Fanny, Nina och Linda fick Saga ett par gladiatorsandaler och en kjol. Och av de andra tjejerna fick hon bland annat en massa choklad, örhängen och ett linne. Jättefina saker måste jag säga. Vi hade roligt under kvällen kan jag ju passa på att säga.

               
Blid 1: Nina och Emma - Emma gömmer sig för kameran!
Bild 2: Linda, Saga, Sarah, Linnea & Becca
Bild 3: Aya - Lekledare!
Bild 4: Mathilda - Svårfotad Ha-Ha, hon vill ju som inte vara med!
Bild 5: Sarah, Jag, Fanny & Nina - Alla kollade ju som in i kameran haha!
Bild 6: Linnea & Emma - Försöker gömma sig för kameran
Bild 7: Fanny - Lite frän bild på Fannys ögon

                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0