Det finns en haj i min pool

Kom just in genom ytterdörren. Började med att jag skulle fara och säga hej till nina, Saga & gänget nere vid älven men de skulle tydligen till ica först så jag for till erik. Efter ett tag for vi till isak där han & issa var. Emil och emil kom också dit. Var där ett tag och sedan for vi till förskolans lekpark på erikslid. Vi är så mogna höhö. Nej men vi skulle spela kubb med ewelina, johanna & malin så vi mötte de där. Efter det tog vi en sväng till stan då vissa skulle tanka osv och så moppade vi runt lite där och sedan for vi till emil och då kom även felix alle & Victor. Satt där och såg lite på tv och snackade. Men ändå rätt skoj blev det tillslut. Nu ska jag nog fortsätta att lyssna på banan låten som jag hjärtar så mycket och kanske läsa lite så att jag läser ut den sista twilight boken någon gång. Den är ändå sjukt bra men ändå. Jag vill som ändå ha ett slut jag blir tokig hehe.



Men titta vilken fin bild jag hittade på maliner praliner!
Member of the bananateam
 Sov gott!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: malin

bananteamet!! king

2009-05-03 @ 14:01:30
URL: http://maalinerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0