Bananas are for monkeys


Lite shopping. Inte bästa bilderna men de får duga =D
Ska snart ladda upp lite bilder från ikväll här på bloggen eller föresten det gör jag imorgon. Blev mest sommartema under kvällen och inte så mycket hippie. "sommartema med inslag av hippie" var ungefär vad Mathilda ville kalla det ;) Fast hon använde andra ord men saksamma. Kan ju också nämna att jag och Mathilda var bäst på alla dessa tävlingar. Otroligt bra jobbat till oss!!! De andra var ju inte ens i närheten, nej nej;) Grattis till Saga för hundrade gången också. Vi gav henne ett par gladiatorsandaler och en kjol. Kanske kan visa bilder på det också senare. Vi får se. Är lite trött nu. Ska nog se till att göra mig klar och sova. God natt!



Jag vet att du inte ville vara med, men jag måste bara säga att du är för söt du hah! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0