Annedalskolan

Fick just höra av Malin som hade snackat med emma som just nu är på klassresa i Gbg att de hade gått förbi Annedalskolan (Skolan där vi bodde när vi var på gothia förra sommaren). Det ger ju flashbacks haha. Vi hade så himla roligt på Gothia!! Jag vill också till Göteborg nu ju haha... Jag får väl tagga för Stockholm om 8 dagar med Bolliskolan istället. Nu ska jag bara göra mig lite snabbt klar och sedan fara och möta några vänner på ica. Sedan får vi se vad vi hittar på. Fick just ett sms av Emma om vi inte skulle med och grilla. Gårdagens planer som aldrig blev av haha. Ja men det lät ju inte helt fel. Ska höra med de andra.  Ha de bäst puss!
Här kommer lite bilder från Gothia:


Isabell, Johanna, Joanna, Emilia, Jag och några brassar som jag inte kommer ihåg några namn på (a).

Skolan vi bodde på (Annedalskolan).  (Bild tagen från Google)

Söta Malin.

Alla såg ju som jätteglada ut haha.
Kan lova er att Gothia var en upplevelse man aldrig glömmer och vilken stäming vi i laget hade. Det var otroligt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0