wiieee

Idag har jag lite roliga planer framför mig. Jag hade tänkt snabba mig att göra mig klar och sedan gå ut och gå. Klockan 2 ska jag möta Frida, Karin, Nina och Fanny. Då ska vi fixa lite film och sånt som vi kan göra och sedan bär det av till maxi där vi ska köpa ingredienser till mat och kanske någon efterrätt och sedan måste vi ju så klart ha lite gott till kvällen. Därefter bär det av till mig där vi ska vara resten av kvällen. Jag antar att det blir film, mat och kanske lite guitarhero och singstar också. Men det blir nog en toppen dag! Vad ska ni göra idag?? =D Kanske uppdaterar mer sen kraaam.


Kommentarer
Postat av: Karin

Det var sjukt roligt:) Vi måste göra om det, snart! Mendu, ska du till Biskopen buckla? Asså jag börjar typ tveka eftersom det är så dyrt(A) 450 kronor tycker jag är ganska mycket :S Ja, vad bra, gör det:) Godnatt!

2009-03-07 @ 01:19:22
URL: http://abckarin.blogg.e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0