I´m walking on sunshine lala

Underbart! Ännu en skoldag avklarad. Slutade väldigt tidigt idag, redan kvart över ett och hade endast 3 lektioner så att det gick rätt fort och var väldigt härligt. Jag gick ner på stan med Nina där jag hittade en t-shirt från gina. Och sedan har jag bara suttit och ritat lite för mig själv och lyssnat på musik. Jag har även hunnit med att se lite på tv. Imorgon har vi nationella i Engelska, skrivdelen. Måste inhandla lite godis och sånt till imorgon alltså. Fy vad jobbigt. Kommer inte komma på något alls att skriva om. Men men sånt är livet. Får väl helt enkelt bara se till att göra mitt bästa.  Fick föresten tillbaka noprovet idag. Fick MVG men jag kunde fått bättre poäng.... Aja nu ska jag inte klaga. Funderar på att gå ut och gå men först röja lite i rummet. Senare ikväll blir det att vara med Erik. Ha en bra dag!
Bjuder på en liten bild..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0