Kvällen

Kvällen spenderades som sagt hemma hos emil. Vi som var där var jag, älsk, emi, isak, emma och becca. Vi hade ju tänkt lana eller vi och vi men typ de andra, jag hade bara tänkt vara en passiv åskådare men det blev inte så mkt av det heller utan vi gjorde annat som mysa och bara ha en trevlig kväll helt enkelt. Becca ville gå ut men ja haha vi hade det ganska mysigt under filten vi hittade, men den filten var visst inte så mysig som vi trodde fick vi veta senare men det tänker jag inte gå in på nu. Var tvungen att fara hem lite tidigare än de andra eftersom att pappa ska jobba imorgon och annars fick jag ingen skjuts hem och jag var inte så pepp på att gå hem precis =) Mysig kväll blev det hur som helst. De andra fortsätter troligtvis att lana nu så vi får väl hoppas att de får en fortsatt trevlig kväll. Jag har absolut ingenting att göra nu så att jag ska nog gå och försöka sova och så får vi se hur det går.

Kram

(Skriver igår men det blev visst inte uppladdat igår så jag lägger upp inlägget nu istället.... aja...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0