Klutis

Åh jag orkar inte...... Jag hade skrivit ett jätte långt inlägg och så försvinner allt bara så himla typsikt. Aja får väl släppa det hehe. Idag har jag i alla fall varit med Ewelina och Johanna. Det var ju världens bästa väder typ så att vi drog till klutmark där det förövrigt var gratis liftkort eftersom det var norrandagen. Hur värt som helst. Men vi är ju lite speciella så vi åkte inte så speciellt mycket. Närmare sagt 2 åk. Wihoo det måste ju vara rekord. Nä men Vi gjorde lite annat också, vi åkte hundspann som vi för övrigt tyckte var väldigt roligt och så fikade vi såklart också lite. Sedan for jag till mormor och morfar och åt middag där och därefter bar det av hem där jag duschade, gjorde mig lite klar och spelade lite petspel på facebook och sedan kom erik och så var jag med han resten av kvällen. Han ska för övrigt till Hemavan imorgon så att han får ha det bäst där! :* Jag tog lite bilder idag även fast det var lite svårt att få med mina små vänner på bilderna för att vissa bara kollar bort och håller handen för ansiktet men jag lägger upp bilderna i vilket fall. Jag lägger även upp någon bild från igår då jag och nina åkte snowboard i Vitbergsbacken. Har nog inte så mycket mer att skriva för tillfället ni får ha det bäst pussss!! :*
Jag skrev detta inlägg igår men det var så typiskt att just när jag blev klar med inlägget så slutade internet att fungera. Pappa har satt någon sorts gräns så att internet klipps klockan halv 11. Egentiligen bara tänkt för vardagarna men nu när vi har lov så har pappa glömt att ta bort gränsen men jag får nog klara mig. Nu får ni iaf se hur min gårdag såg ut.


Från i Tisdags i Vitbergsbacken med Nina.
Från Klutmark igår.
Från klutmark igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0