Onsdag

Har just kommit hem från ett föräldramöte. Just det ni hörde rätt. Jag och några till var och skulle ta upp endel saker gällande vpran klass, klassresa, klaströja osv. Vi ska berätta för klassen vad som bestämdes ochs sånt på antingen fredag eller på måndag. Vi höll alltså en powerpoint presentation och berättade/ i vissa fall diskuterade med föräldrarna. Vi sålde även fika och fick ihop cirka 600 kr bara på det så det var rätt så bra jobbat. Om jag förstått det rätt så har vi cirka 9 tusen i klasskassan och det är rätt bra för att vi har inte gjort mycket för att samla ihop dessa pengar men eftersom det ändå inte är så mycket pengar så blir det inte att åka så långt. Föräldramötet var ändå ganska roligt. Efteråt stökade vi ihop sakerna vi dragit fram och sedan satt vi och snackade en stund. Förr idag fick vi se på Schindlers list. Jag tyckte att den var lite seg men ändå riktigt bra. Hade sett den en gång förr men det gick att se om men lite ont i baken hade jag allt under/efteråt. Efter lunch blev det vanliga lektioner och sedan blev det att skynda sig hem så att  jag skulle hinna till föräldramötet. Vi som pratade på föräldramötet (av eleverna)  var Aya, Saga, Jag och Shama. Bra jobbat tjejer! Hem åkte jag med nurus ;) Vi kicklade stackars lilla saga hela vägen hem. Hon var lite förtvivlad men rätt så roligt var det. Hon låg tvärsöver hela baksätet hehe. Vi var ju fullprppad bil =) Nu blir det att se på tv och sedan sova skulle jag tro. Är väldigt trött. Just ja vi kom även fram till att det finns spöken på NH. Slutpratat om det hehe! Ha en fortsatt bra kväll!!

Lägger in 3 låtar ...
(You´ll ask for me, oh boy, overdosing with you)




                          

Kram

Kommentarer
Postat av: Isak

Hahaha , Jag häslade faktiskt till Erik senare =)

2009-03-19 @ 09:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0