tjohoo

Gårdagskvällen spenderades med Malin, Johanna, Ewe och Linnea. Vi såg så klart melodifestivalen men tyvärrr korades inte rätt vinnare enligt mitt tycke. Eller det tror jag nog inte att någon av de andra heller tyckte. Hade nog hoppats mer på Måns eller EMD... Nu blir det att göra sig klar och sedan fixa lite saker och sen kanske jag far och badar eller nåt med Saga och Aya, får se hur det blir. Söndagar brukar som annars bli rätt så tråkiga. Idag är det i vilket fall strålande sol och jättefint väder så jag ska nog ta mig ut och gå också. Ikväll ska jag försöka se gossipgirl (Brukar glömma bort att det är gossipgirl på söndagar heh). Förövrigt krånglar min dator som troligtvis var sprängfylld med virus men jag tror att pappsen har fixat det nu för den verkar ju fungera igen. Ha en bra dag allesammans!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0