Tack för en underbar kväll!

Ikväll var jag ju som sagt med Fanny, Nina, Frida och Karin. Vi hade jätte roligt, verkligen! Ni som var med ikväll kommer väl förmodligen att läsa detta så att då passar jag på att skriva att ni är underbara allihopa. Vi måste och ska göra om det här någon mer gång.

Kvällen såg ungefär ut så här, Vi möttes på hemma kväll vid två och valde två filmer. En film med Paris hilton och en skräckis som var väldigt bra. Den handlade om några buktalande dockor och om någon förbannelse.Aja klart sevärda båda två. Även fast Paris filmer är lite av ett skämt allihopa men...

Efter hemma kväll bar det av med bussen 6A till Maxi. Hör och häpnad karin har aldrig åkt buss från stan bara typ buss till Umeå! :O Hur går det till haha? Aja förvånade blev vi i vilket fall. På maxi köpte vi alla ingredienser som vi kunde tänkas behöva och typ 1,5 kilo godis. Vi vet att vi är nyttiga.

Väl hemma hos mig satte vi igång att laga mat (Tacos). Vi bar faktiskt väldigt duktiga måste jag säga och effektiva var vi också. Det blev riktigt gott. Men med 5 kändiskockar i köket kunde det ju inte bli annat än en 5 stjärnorsmiddag. Det förstår väl vem som helst.

Efter maten satte vi igång att spela guitarhero och singstar. Vi var asgrymma på det! Högsta poäng till oss, okej kanske inte riktigt men nästan då;). Sedan såg vi filmerna. Se skräckisen. Den hette Dead silence och filmen som Paris var med i hette The hottie and the nottie. Den var väl inte riktigt lika bra men man fick sig ett gott skratt och en lite tår eller två slank ner för kinderna. Efter filmerna satt vi och pratade ett tag eller ja okej det gjorde vi väl typ hela kvällen men.. Ja hur som helst efter filmen blev det lite mer guitar hero tills att vi följde Karin till MB centrum där hon skulle ta bussen. Såklart gick det ingen buss då så att hon ringde hennes mamma.

Innan hennes mamma kommit så kom det ett killgäng mot oss. Jag minns inte vem det var som började springa men kan det ha varit karin? Aja saksamma då började vi alla springa. Killarna började "jaga" oss och tyckte säkert att det blev jätte roligt när vi började springa. Vi sprang mot höghusen. Entré dörren var låst så att vi tog oss inte in och vettskrämda som vi var visste vi inte vars vi skulle ta vägen. Killarna kom från båda riktningarna och omringade oss och vi skrek till HA-HA. Fattar inte varför vi belv så rädda egentligen?!?!? Plus att vi ramlade eller okej jag och frida ramlade men inget allvarligt då hehe, PINSAMT! BARA PINSAMT!! De var säkert rätt snälla killar men inget att hänga hatten i haha. Vi följde inte med till deras fest som de ville utan vi drog hem och Karin fick hämting. Det blev som ett fint litet slut på kvällen.

Nu sitter jag här, fortfarande inte klar för att sova. Hade tänkt att gå och göra mig klar så fort jag laddat in bilderna färdigt i datorn. Vi tog en massa bilder. Jag hade tänkt lägga upp dem här på bloggen imorgon. Åtminstonde ett antal bilder även om jag inte lägger upp alla. Jag hoppas att ni har haft en lika rolig kväll som jag har haft ikväll! Jag bjuder på tre fantastiskta bilder från idag/Ikväll så får ni något att bita i och så vill jag bara tacka er tjejer som var med idag/ikväll! Föresten något värt att nämna är att vi har kommit fram till att på vissa positioner på vissa bilder ser Karin lite ut som Kenza och det är ju bara en komplimang :)





Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Taack frida!=))

2009-03-07 @ 11:51:44
URL: http://maalinerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0