Snowboarding

Idag blev det för första gången i år att åka snowboard. Riktigt roligt kallt och bra sällskap var det eller hur nina? ;) Nej men vi hade roligt, något dåligt före men för övrigt var det rätt härligt och inte för många i backen så att det blev inte så långa liftköer. Vi åkte på vitebrgsbacken för er som undrar ;). Väl hemma hoppade jag i duschen och därefter satte jag mig och såg på the hills och room raiders och otrorligt nog är jag fortfarande inte klar =S. Aja jag är lite seg jag vet men ska snart fixa mig klar. Kvällens planer är att grilla och åka madrass. Vi är så mogna hah. Näe men det blir nog råskoj tror jag. Sitter förövrigt och spelar lite pet spel och lyssnar på låten Boys boys boys med Lady Gaga. Ha en bra kväll!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0