Sent?

Vaknade just. Hur otroligt är ine det? Jag som aldrig brukar sova längre än absolut senast 10. hmm... Nu sitter jag hur som helst framför datorn och bara myser med en kopp rabarberte med vaniljsmak och snacka om gott te. Mina vår tankar har så gott som försvunnit. För några dagar sedan lyste solen och det var varm och så nu plötsligt idag och igår så snöar det.. Inte precis vad jag hade tänkt mig men jag antar att jag får vänta ett tag till på våren. Den är så efterlänktad. Ska nog snart göra mig klar, äta någon form av frukost/lunch och sedan gå ut och gå. Därefter får jag se vad som händer. Jag har hört det ryktas om att det är konfaledarutbildning ikväll men  jag vet inte. Måste nog höra med någon om det kan tänkas stämma. Jag brukar ju inte ha sån koll på sånt där så (a). Sen idag tror jag nog att det blir älsk. Det blir nog en rätt bra söndag i alla fall även fast jag egentligen inte gillar söndagar så mycket, men det är nog mest för att jag vet att det är skola imorgon=tidiga mornar osv.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0