Saturday

Idag har jag nog mest slappat skulle jag tro. Det är ju en "the hills" dag på mtv idag där de visar en massa avsnitt. Även fast jag sett dessa avsnitt så kan jag gott se om dem, så bra är the hills. Nu har det ju även kommit en fortsättning till the hills alltså the city. Det kommer nog att bli toppen tror jag. Jag gick en stund på stan med Ewe, Linnea och Johanna idag också men jag som är seg som vanligt kom in lite senare så de hade nog varit på de flest affärerna redan så jag gick bara en liten stund. Men det var nog lika bra eftersom jag glömde ändå börsen (A). Aja nu är reklamen slut så nu ska jag återgå till att kolla på the city. Jag får se vad som händer ikv. Kanske mello. Aja pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0