Rosett hår

Lady Gaga har alltid så fräna frisyrer. Hon har en väldigt speciell stil. Inte något som jag skulle ha på mig precis men det är ändå rätt grymt att hon vågar vara sig själv och använda och göra som hon vill.  Ett stort plus på det! Föresten hennes coola frisyrer hur gör hon egentligen.. (A) Det skulle jag allt vilja veta. Kolla bara in den här rosettfrisyren. Ni måste ändå medge att den är rätt grym?!?!? Kom föresten  hem nyss från älsk. Mysigt som vanligt var det. Vi såg bla lite på Twilight som är en vamyrfilm för er som inte visste, vilket jag antar att majoriteten av er redan visste. Inte första gången jag ser den men den är grymt bra så ni som inte sett den redan borde se till att se den.. Nu blir det att gå och borsta tänderna, ta  bort sminket och sedan sovaa i min sköna lilla säng.  Imorgon ska jag gå och sätta mig och dricka en kopp av det underbart goda rabarberteet som jag älskar. Mitt favorit te! Något att längta efter iallafall. Längsta skoladagen också imorgon... 


Dessa är lektionerna imorgon....
LÄSNING
SO
SPANSKA
NO
MATTE
SVENSKA
ENGELSKA
MUSIK

Kram och sov gott!!

Kommentarer
Postat av: Emma

cool frilla :)

2009-04-02 @ 18:01:02
URL: http://emmaafahlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0