hmm...

Nu bär det av till Haparanda och sedan Luleå. Vet inte hur länge jag är borta. Antingen kommer jag hem ikväll eller imorgon någon gång underdagen. Jag har gratis sms så att det är bara att ringa och smsa. Nödvändiga som onödiga sms haha. Ni får ha en fin helg. Hade tänkt shoppa lite men får se om jag orkar eftersom det gäller ju att spara pengar till sommaren. Aja måste pcka det sista innan vi far. Puss




Från Luleå förra helgen. Vi blev lite äga vi erkänner!

De ritade under mina fötter när jag log och sov plus att de hedde ur all luft ur min madrass när jag log och sov. De ritade på emmas händer och skrev nåt och lämnade de en sån här lapp (ovan) till oss som vi upptäckte på morgonen. Ha- Ha! Vi märkte typ ingenting, piiinit! Någon gång får väl vi ge igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0