...hm...

....bara för att alla andra har gjort den och för att jag inte har något att göra...

Lovar du att vara ärlig? Ja!

Du heter: Frida

Smeknamn: Hmm... jadu jag kommer nog inte på något? Fridun? ah jag vet inte (A)

Låt som när du är ledsen sörjer till?Vet inte riktigt brukar inte sörja till låtar men det finns låtar som väcker mer känslor och man kanske får en lite mer ledsam stäming.

Beroende av:  hmm vet inte...

Vem behöver du mest just nu: Vänner, älsk, familj osv

Vad tror folk om dig? HAHA jag vet inte, fråga dem vettja?

Stämmer det? Ja, jag antar det liksom...

Vad får du oftast komplimanger för? ah jag vet inte olika =)

Vad säger du för att imponera på någon? No idea

Hur imponerar man på dig? var sig själv typ

Brukar du skratta för dig själv? hahah kan väl hända :]

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Haha okej ;) okej bra för jag älskar dig :* <3"

Var bor du? MB

Trivs du där: I guess so

Äger du några converse: Ne eller jag tror då inte det (A)

Sprit, cider, vin eller öl: cider I think

Brukar du bli för full: Nop inte alls

Vad har du för mobil operatör: Telia vänner för tillfället

Är du allergisk i mot något:
Nötter!

Har du haft sex idag: men haha nej

Nästa mål i ditt liv: Att komma på något nytt mål kanske?

Hur svarar du i mobilen: Tjaa, det är frida!

Vem ringde du senast? Mammsen

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "kan du hämta mig, jag är vid centrum nu"

Antal timmar sömn inatt: 10 h kanske

Sov du ensam: näe höhö jag sover alltid mellan mamma och pappa.... nej skämt och sido, ja jag sov själv!

Brukar du komma i tid: oftast, i alla fall vad jag vet

När mår du bra: När jag är med dom som betyder mest

När blev du fotad senast: Minns inte... (A)

Hur känner du dig nu: Asgrym jue

Vanligaste färg på dina kläder: Det måste nog ändå bli svart som natten

Vad tycker du om fötter: Fötter är min stora passion, nej men en naturlig sak som bara finns typ,brukar inte direkt gå och tänka på fötter hela dagarna men...

Vad saknar du: älsk, somma och sol! =)

Hade du en bra kväll igår: Jo men det hade jag väl, mys hos kusinerna är intefel

Favorit dryck på morgonen: Water

Rakar du benen: haha oja

När brukar du oftast gå och lägga dig: helg eller vardag? nej men typ mellan 10 och 1- halv 2 eller nåt =)

Är du blyg? Beror som på men oftast inte

Sysslar du med någon idrott: Fotboll förutom att jag är skadad för tillfället men...

Vill du hellre ha mail än brev: Jag vill ha både och =]

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jo men det gör jag nog

Har du spytt offentligt: jo

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Haha oj jag vet inte riktig... Jag får fundera på den saken ett tag till.

Är du nöjd med ditt liv: Jomenvisst är jag det

Är du bortskämd: Nesi

Vad gör du i morgon: Älsk tror jag nog att det blir

Vad är det värsta du vet? SPINDLAR OCH ANDRA ÄCKLIGA SMÅKRYP!!!

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? väldigt olika, kan nog inte svara på den frågan...

Vad längtar du till? SOMMAR!!

Har du bra vänner och äkta vänskap? Självklart, bland de bästa som finns!

Vad använder du för shampoo? Olika.

Vad är det finaste du fått? vet inte =]

En speciell dag du minns: vet inte riktigt finns nog många speciella lördagar

Hur gammal är du: 16 år

Tycker du om någon just nu: om jag gör

Om fem månader: Har sommarlovet tagit slut och jag börjar 1:an på gymnasiet

Du samlar på: Ingen aning

Gröna eller röda äppeln: Gröna ofc!

Vem ringer du när du är arg/ledsen: vet inte, det beror som på

Gillar du golf: Jo, jag gör faktiskt det. Det är rätt skoj ibland.

Vilken tid gick du upp idag: 9

Har du sovit i din egna säng inatt: Nepp på en madrass hos kusinerna

Har du strumpor på dig nu: Ne

Är det okej att gråta: Självklart är det det!
När grät du senast: 2day

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa, Shoppa och spara en hel del skulle jag tro och så skulle jag bli oändligt glad!

Bär du glasögon eller linser: Inget avdera

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nepp inte alls. Jag tycker att det är viktigt att man har kläder som man själv tycker om eller nåt i den stilen

När går du upp ur sängen en helgmorgon: mellan 08.30 och 10.30

Har du piercing: Nopp. Eller räknas öronen?

Vill du gifta dig: Vill jag nog senare

Vill du ha barn: Jodå

Solar du ofta: Inte så mkt solarium, men under sommaren då jäklar

Är du bra på att laga mat:
är det meningen att man ska skryta här eller?!?!?! nej men jag är väl inte dålig och ingen superkock heller antar jag.

Är du flygrädd: Nepp

Hur vig är du: Var förr men nu är jag nog inte så vig längre

Är du musikalisk? åh vilka frågar... ganska I guess

Vad dricker du helst när du är törstig: Loka/Ramlösa

Vilken är din favoritglass: Ben & Jerrys

Tror du på ett liv efter döden: Inte ett liv men nått efter döden kanske

Tycker du om sushi: Ne, inte alls gott kan jag lova!

Vad äter du helst när du ser på film:
Godis/ Ben & Jerrys

Bor dina föräldrar tillsammans: jo det gör de

Har du tandläkarskräck: nej eller jo föresten ibland har jag det.

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Beror på... men typ båda kan man svara så?

Vilken ögonfärg har du: Blå

Har du någon gång gråtit dej till sömns: jo det har jag

Biter du på naglarna: Jo, fy skämms en riktigt dålig vana... Inte bra, det blir nästa nyårslöfte.

Röker du: Ne

Hur ofta tränar/motionerar du: Olika, mindre nu när jag är skadad... men i vanliga fall uppemot 10 ggr i veckan (Inräknat bolliskola, fotbollsträningar, gympa men iblnd springer jag även själv/går ut ocg går)

Senaste låt du hörde: Fast Car


Åhå jag lyckades ta mig igenom den här grejen... Nu blir det att sova!

Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0