heheheehehehehehehehheehhehe

hej alla snygga och fula!!!!
Nu är det bloggerskan Johanna som skriver om ni ville veta! Vi är just nu och chillar i Fridas lya, vi har nyss sett klart en film om vampyrer utan någon edward, frida får berätta mer om den filmen sen för hon är så himla pigg ikväll!!! Vi har förresten sett en film på 100 min UTAN GODIS. Eller något annat med socker i. Eller fett i. Eller bacon i. Så +++++++ till oss!
Nu måste jag gå och sociala med mina vänner(det säger ju alla som har blogg så det måste ju jag med)

PEACE AND LOVE FRÅN YEJJJJJJJ


Tänkte bara bjuda på några godbitar jag är sugen på just nu:
(Hon tänkte bjuda på några gobitar men tyvärr klipptes internet så att det får bli en annan gång. Jag fick ladda upp inlägget nu ist)



Igår kväll var vi alltså hemma och mig, jag nina malin och Johanna och såg wannabefilmen Till twilight som hette låt den rätte komma in. Men tyvärr kan ingen sådan film klå twilight så att den här filmen kan inte få något topp betyg av mig. Jag stoooorm längtar tills att Twilight kommer ut på dvd så att jag kan köpa filmen eller åtminstonde hyra den. Jag kan typ se den filmen gång på gång. Tillbaka till Låt den rätte komma in nu. Den filmen var okej bra. Precis som johanna skrev så åt vi inget gottigott. Duktiga vi var. En applåd till oss! Filmen Handlade om någon pojke som var mobbad och han träffade en blicka som var vampyr lalalalala nu orkar jag inte berätta mer om filmen (Pojken såg förövrigt ut som Johan palm som mini, så där har du något att bita i lelle.) Efter filmen hade vi lite strängt snack. Jag menar Johanna behövdes det ju ta i med hårdhanskarna på, hon är ju så olydig. Haha näe skämt och sido vi pratade lite roligt snack,sånt som är roligt att veta lite secrets och sen gick typ alla hem och jag gick och sov. Jag jar verkligen så himla trött, men så vaknade jag ju vid 9 idag också så. Nu pallar jag inte skriva mer för tillfället.

Puss hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0