Grilla, Madrass + en massa härligt folk

Igår kväll var det grillning och madrassåkning som gällde. Riktigt roligt. Vi var väl 10 pers somvar med varann då. Självklart tog jag lite bilder som jag ska lägga upp men bilderna blev nog inte så bra så förvänta er inget högklassigt. Kvällen slutade med att vi gick hem till mig då det blev lite kallt och såg lite av filmen pledge this tror jag den hette som paris hilton är med i. Inte sådär jätte bra film men det fanns inte så mycket bättre att se på.



här kommer även lite bilder från när jag var i umeå då jag självklart såg till att shoppa lite även fast jag inte hittade så mycket som jag hoppats på. Hade tänkt att köpa ett par skor men eftersom jag inte hittade något som jag verkligen ville ha så får det bli en annan gång.



Isadora mascara
Isadora ögonbrynspenna
Hippieband - flätade ihop själv, band från glitter
T-shirt från Gina Tricot
Jeans väst från gina tricot

Kram

Kommentarer
Postat av: E

Lägg in bilderna från igår biatch!

2009-03-04 @ 20:09:09
URL: http://ewelinakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0