Grattis Ewelina!

Har nu kommit hem från luleå eller det var rättare sagt för en timme sedan men jaja, sak samma. Nu har jag bara sprungit runt som en galning och försökt göra mig klar. Vi hade ju tänkt fira(Hon har fyllt år) ewe ikväll så att vad vi ska göra blir en lite överraskning för henne så därför skirver jag inte ut vad vi gör riktigt än. Tänkte ta med mig kameran ikväll så vi får väl se om det blir några tagna bilder då. I fredags på morgonen åkte jag med familjen till haparanda. Där hittade jag två par skor men ingenting på ikea. Därefter åkte vi till mina småkusiner som bor i Luleå och var där tills idag. I Luleå däremot hittade jag en massa skoj. Och en födelsedagspresent till nina som jag hade tänkt gå över och ge till henne imorgon så jag kan tyvärr inte lägga ut bilder på det just nu för att då vet hon ju vad hon ska få. Näe jag måsta snabba mig men jag lägger upp mina köp här nu.
Ha en underbar kväll allihopa! =)



Fick även en väska gratis när jag köpte hippiebandet på jc så det tackade jag inte nej till när det ändå var gratis =)
                                                                                                          ↓
 


Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0